tisdag 25 mars 2014

Eufori

Lite hastigt inpå ska jag hoppa in och ta en gymnastikträning i HGF, årskull 08/09. Tänker att jag åker dit själv för det har blivit mycket gymnastik de senaste dagarna och tjejerna är lite trötta. Mannen hämtar på dagis varpå tjejerna ringer mig. "-Mamma ska du på gymnastik? -Ja. -Vi vill följa med -Men är ni inte trötta? Ni har haft gymnastik flera dagar i veckan nu? -Nej vi vill också följa med! -Självklart jag fixar mellis och gympakläder." Har passet själv med 20 kids och är således något tveksam till att ta med två trött tjejer. Men de har helt klart klurat ut att när man säger gymnastik så säger mamma ALDRIG nej! Måste erkänna att där är jag svag men det kan inte vara fel. Resultat: fantastiskt roligt. Skoj. Duktiga tjejer. Handstående. Bom. Bakåtkullerbyttor. Hopp. Styrka. Smidighet. Lek.

My kind of euphoria!

1 kommentar:

  1. Så himla roligt att ni har en sån grej tillsammans! Och jag är impad över att du orkar. Jag tror nog att mina barn hade pallat, men själv vet jag inte om jag fixat att åka iväg igen efter hemkomst. Men det handlar väl egentligen bara om mental inställning.

    SvaraRadera