måndag 23 juni 2014

Midsommar mitt i livet

Två veckor kvar sedan är det semester. Jag ser fram emot denna sommaren. Vi ska ta det lugnt och vi ska försöka få ut så mycket familjekvalitetid som möjligt. Det är mycket som händer just nu med gymnastikförening, huset, barn som blir stora och jobb. Livet är spännande. I veckorna som gått har mina minsta kusiner tagit studenten (eller inte den allra minsta...). De är nu helt lämnade till vuxenlivet och ska ta beslutet om vad som händer till hösten (eller till sommaren, eller i morgondagen). Ibland kan jag nästan längta tillbaka till den tiden även om jag är övertygad om att jag gjorde rätt för just mig som flyttade till USA. Eller jag tänker att det kan inte bli speciellt fel om man gör det man känner är rätt helt enkelt. Det ska verkligen bli spännande att se vart de är om 10 år (no pressure at all). Själv tog det 13 respektive 15 år efter gymnasiet innan jag fick dessa två söta diamanter, under de åren hann jag göra en vääääldans massa roliga saker! Lycka till!


1 kommentar: