tisdag 8 april 2014

Spagat och Split

Har kommit igång med träningen. Tror jag. Mest stretch än så länge. Spagat och split. Känns som att det kan vara nyckeln till ett bättre löparknä. Kanske inte just spagaten och spliten men strechingen inför dessa övningar. Vi får se. Trevligt att vara tillbaka på gymmet även om pressen från bodypumpen är lite väl stor när man är på just Hälsohuset. Alla dessa måsten. Om man bara skulle göra sånt som man tycker är roligt stället.

Nu har vi varit aktiva med gymnastik i snart tre år (eller är det längre?). Mer aktiva det sista året. Det är kul.  Tänk vad många timmar jag har lagt på att träna gymnastiktjejer genom åren. Helt sjukt egentligen men galet skoj. Kan det bli en framtid? Imorgon har jag genomgång av Sätilas gymnastiksal och gymnastikhall. Spännande.

1 kommentar:

  1. Välj bort. Strunta i pressen. Om du inte vill så ska du inte - så tänker jag. Meddela att du inte är BodyPump-person längre. Fokusera på det du vill. Nu ska jag sova i min hotellsäng. Det är betongtapet på väggarna. Troligtvis är det hippt, men jag fattar inte. Föredrar lantlig idyll. =)

    SvaraRadera