lördag 5 januari 2013

Dagens Fråga

Är det du själv som styr dina tankar och reaktioner? Kan du bli bättre på det? (Källa: Jarkko)

Oj vad filosofiskt och en fråga man har grävt ner sig i tidigare. Jag anser att jag har störst inflytande över mina tankar och reaktioner. Som person tänker jag mycket och har oftast min egen tanke till annat är bevisat. Yttre påverkan bla bla bla det är där man gräver ner sig. Men vi har alla ansvar för våra tankar och därför går det inte att skylla på någon annan. Som svar på sista frågan så är jag bra på detta men jag är en strävare och kan alltid bli bättre.

1 kommentar:

  1. Hej! Jag råkade fram till din blogg då jag surfade runt på worldofshape sidorna. Ville bara säga att det är himla kul att du lägger ut lite recept här på din blogg, jag har själv gått med i kick-start programmet nu i januari men finner det lite sådär svårt att komma på några bra recept. Att äta regelbundet är något helt nytt för mig så det kräver mycket planering :) Tack för dina goda recept! Mvh Jannica

    SvaraRadera