måndag 19 maj 2014

Gymnastikavslutning

Vi har haft gymnastikavslutning. Tjejerna började med att värma upp med de stora tjejerna. Moa värmde upp med tävlingsgymnasterna och ansträngde sig lite extra. Mest för att hon var stolt tror jag. Det var sommartema och de minsta hade baddräkter på sig under uppvisningen. Bild kommer. Det var en bra kväll. Pappa var med för första gången också. Inte för att han inte har velat vara med tidigare utan för att det är en dum tid och det är tidskrävande att köra till Borås. När det var dags att tacka ledarna blev JAG uppropad. Trodde inte det var sant. Klart att jag alltid varit ombytt och varit aktiv men har inte direkt sett mig som en tränare. Eller jo kanske inofficiell tränare eftersom jag ju varit aktiv och börjat med uppvärmningar om ledarna inte hunnit till träningen i tid. Jag blev väldigt glad och faktiskt stolt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar